Marea schimbare. - 09.07.2019

          Ați simțit vreodată că vă aflați pe marginea unei prăpăstii? Senzația aceea de teamă, amestecată cu amețeală, fiori reci pe șira spinării și fierbințeală în cap... Privire încețoșată și blocaj în gânduri.
Și atât.
          Apoi se așterne liniștea. În suflet și în minte. Se revarsă o lumină albă, caldă, ce te învăluie cu totul. O senzație de siguranță. Și dorința de a merge mai departe. Mai sunt atâtea de făcut! Doar nu mi-a plăcut niciodată să las lucrurile neterminate! Nici ultima notă de pe portativ necântată. Fac parte din trupa "Nemuritorilor", cei mai adevărați prieteni, nu?
           Voi face însă mici schimbări. Mici sau... radicale?! Voi trăi la maxim fiecare secundă. Voi ignora tot ceea ce altădată mă supăra și îmi provoca agitații și frământări. Voi renunța la tot ce nu e important. Principii și reguli, după care m-am călăuzit poate prea mult.
            Azi o voi încălca pe prima:
- niciodată în costum de baie pe rețelele de socializare! 😋







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?