Apariţie la superlativ - 08.08.2019

     Vi s-a întâmplat să îndrăgiți instantaneu o persoană? Să o apreciați cu mintea și cu sufletul pentru modul cum arată, cum vorbește și cum gândește?
     "Evident!" veți răspunde. Așa este. Nimic nou sub soare.
     Însă nu mă pot abține să nu împărtășesc bucuria de a fi întâlnit de curând o persoană incredibilă!
Înainte de orice e o Apariție! Parcă luminează tot în juru-i. Să fie un licurici? 😉 E tare frumoasă, chiar dacă nu mai e de 25 de ani. Poate că și cariera-i are mai mult de atât. Blondă (la propriu). Cu un zâmbet ce-i face chipul să radieze. Am văzut-o doar cu părul prins într-un coculeț drăguț, deloc sofisticat. Ochii-i vioi sunt ca Marea Egee și exprimă bunăvoință și blândețe. O alură impecabilă. De o finețe, rar întâlnită. Când o văd, mereu mă gândesc la doamnele de acum două secole. Rafinament la superlativ.
     Și peste toate astea ce țin de imagine, e tare glumeață. Și extrem de modestă, deschisă și comunicativă. E medic. Cum să nu te faci bine când ești pacientul unei astfel de persoane?! 


     Mă alătur marii mulțimi de pacienți pe care i-ați tratat, actualilor medici pe care i-ați îndrumat și învățat, incredibila și minunata mea doamnă doctor Livia Filip, cu mulțumiri și recunoștință veșnică!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?