Un gest incredibil - 16.07.2019


Un gest incredibil


Este o minune ce se întâmplă. Dar nu e imposibil de crezut.
De data aceasta povestea nu începe cu “erau odată” ci cu “suntem” patru fete (cucuiete). Prietene de-o viață. E un mod de a spune. Am calculat că anul acesta am împlini 20 de ani de când ne-am reunit. Asta pentru că ne știam de fapt, de mai demult. Dar cam de atunci ne-am legat mai tare una de cealaltă.
Pe-atunci eram toate mai tinere și mai neliniștite. Mai rezistente la ieșirile de seară și la chefuri, la nopți dansate în întregime și la povești până la răsărit.
La începuturi am fost mai mulți în trupă, dar pe parcurs s-au mai retras. Au apărut soți, soții, copii, schimbări de religie, distanțe și responsabilități. Oricum, cu toți cei trecuți “în rezervă” ne revedem cu mare drag întotdeauna. În toți acești ani au mai venit, au mai plecat, dar cu vechimea cea mai mare am rămas noi patru: gagicile din VIVA QUATRO, cum ne place să ne spunem. (2 x 41/ 1 x 45/ 1x 50)




La ora actuală suntem în format extins (încă două membre cu drepturi depline (1×39/ 1×41) și un pui de membru – fiica mea – majoră de aproape trei ani, care a trecut la “echipa mare”. Fiecare cu soț, iubit, copii, căței, purcei și puricei.
Jumătățile s-au integrat perfect în peisaj. Au fost adoptate și li s-au acordat și lor drepturi depline.
Și uite așa, de “douăj” de ani suntem o mare familie fără legătură de sânge. Și avem întâlniri aproape la fiecare sfârșit de săptămână. Măcar cu efectiv parțial, dacă nu întreg. Când vremea ne permite, ne vedem afară, să ne ozonăm prietenia. Când nu, în vreun local drăguț în care ne simțim ca acasă sau pe rând, la reședința fiecăreia.
Rutină, bucurii și necazuri. Se râde mult. Există o căruță de amintiri, glume, expresii, laitmotivuri, “mișto-uri” etc, plus, foarte important – locașurile de pe umerii fiecăreia disponibile oricând, la orice oră din zi și din noapte. Când este cazul, se caută soluții. Se fac planuri. Brainstorming. Se râde și se plânge, se lâncezește și se agită lumea împreună. Se dansează și se petrece, se fac escapade, uneori chiar și concedii împreună.

Este ceva deosebit până acum? Poate că da sau poate că nu.
Vreți să știți care a fost ultima ispravă? Venită așa, fără ședință, dezbateri sau supuneri la vot…
De curând, o boală a cam dat-o cu fundul de pământ pe una dintre noi. Pe mine, mai exact. Evident că astfel în viața mea au apărut câteva mici schimbări și restricții temporare sau definitive.
Din acel moment, toate membrele VIVA QUATRO s-au autosesizat și s-au supus de bună voie și nesilite de nimeni. Dacă eu nu mai fumez, toate au renunțat! Nu de teamă. Din prietenie și din dragoste.
Un fumător sau fost fumător realizează probabil puțin mai mult ce înseamnă acest gest. Pentru mine este incredibil! Este important și are o valoare inestimabilă.
S-a stabilit deja că week-end-ul viitor ne vom vedea cu întreaga trupă. Să sărbătorim revederea și trecerea de un alt obstacol din viață. A mea și a noastră.
Și o vom face. Vă mulțumesc dragilor că existați în viața mea! Sunt bogată!
VIVA QUATRO Plus!


https://www.catchy.ro/un-gest-incredibil/149464

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?