1 DECEMBRIE - 01.12.2016

1 DECEMBRIE

Nu e meritul meu și nici vina mea că m-am născut. Că m-am născut în România.
Nu e meritul meu că țara mea are atâtea frumuseți și valori, dar nici vina mea că acestea nu sunt îndeajuns apreciate, protejate și promovate.
Nu e meritul meu că avem atâția români cunoscuți în întreaga lume pentru realizările și performanțele lor, dar nici vina mea că sunt atâția români care au făcut lucruri reprobabile.
Niciodată nu o să arunc cu vorbe grele, către România. Nu România este de vină că eu am probleme. Nu România este de vină că există atâtea neajunsuri, răutate, bârfă și invidie.
România este frumoasă. România este cea care ne-a dat numele. România suntem noi. Cu bune și cu rele.
La mulți ani, România!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?