O lună și o săptămână de când sunt o “fostă” - 16.08.2019

O lună și o săptămână de când sunt o “fostă”


Foști fumători îmi spuneau că și după multă vreme (chiar ani) de la renunțare, uneori tot mai visează că fumează.
Eu nu am decât o lună și o săptămână de când sunt o “fostă”.
Azi noapte am visat cum căutam să cumpăr țigări neosticks de-ale mele. Nici măcar nu știam să le spun pe nume. Mă chinuiam să le explic vânzătoarelor (parcă eram în Macedonia, iar!). Și nu găseam. În ultima instanță am cerut din cele clasice, pe care le fumasem ultima dată acum un an și jumătate. Și nu erau. Dar n-am mai apucat, că m-am trezit.



Cu o năcăjeală în mine, parcă. Însă am înțeles că mâine încep o nouă viață. Cu pași făcuți zilnic. Tot mai mulți în fiecare zi. Cu ozonat de plămâni și creier. Cu recunoștință pentru o nouă zi, cu bucurie pentru fiecare nor pufos de pe cer, pentru fiecare picătură de ploaie, pentru fiecare copac întâlnit, pentru parfumul și culoarea fiecărei flori, pentru savoarea fiecărui fruct, pentru fiecare explozie de râsete cu prietenii mei, pentru…

Și cu mult mai multă atenție la ceea ce-mi doresc. Cu ceva timp în urmă spuneam cu voce tare că-mi doresc să mă “hodin”. Să stau și să nu fac nimic, numa’ să mă hodin(esc). Auzindu-mă spunând asta, o persoană înțeleaptă din jurul meu mi-a replicat: “Tuuuu, fata mea! Ai grijă ce-ți dorești!”. Atunci am înțeles de fapt că ceea ce spuneam putea avea mai multe modalități de realizare. Și n-am mai spus-o așa. Dar se pare că undeva fusese marcată deja dorința mea.
Și acum stau și-mi spun: “Vreau să am energie. Să fiu în cea mai bună formă!”
Și știu că dorința mea se împlinește.

 https://www.catchy.ro/o-luna-si-o-saptamana-de-cand-sunt-o-fosta/150667

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?