TINERI ŞI NELINIŞTIŢI 09.06.2014

Parcă se întâmplă tot mai des... O fi ceva în atmosferă şi-i afectează mai mult pe tineri, în mod special pe fete? Sau...cea afectată de ceva ciudăţenii oi fi eu! Doar că atunci înseamnă că eu sunt, de când lumea!
În ultimul timp, de câte ori am ieşit cu prietenii mei la aer, la o plimbare, sau la o terasă am fost şocată de limbajul celor tineri. Culmea este că, parcă la o fată sună mult mai groaznic decât la un băiat . Oare doar aşa pot trece în faţa prietenilor ca fiind de gaşcă? Doar aşa au succes la băieţi? Doar aşa simt că sunt tinere şi neliniştite? Unde este fineţea unei domnişoare? Sau această calitate nu mai există...s-a perimat!

Nu...nu! Nu pot înţelege!  Iar faptul că nu se sfiesc de noi, care le-am putea fi părinţi este una; dar deja faptul că ignoră total, că avem cu noi şi copii de vârste la care realizează că ei vorbesc prostii şi obscenităţi este peste puterile mele de a accepta. Şi nu mi se pare normal să ne ridicăm noi să plecăm! Sunt locuri publice fără limită de vârstă. Mi se pare firesc să o rog pe domnişoara cu "limbariţă", ca data viitoare să-şi aducă cu ea şi cei şapte ani de-acasă, pe care sunt sigură că părinţii ei s-au străduit şi i i-au dat! Ce risc?
1. Să mă trezesc şi eu cu o înjurătură printre dinţi, între o gură de bere din sticlă şi un fum de ţigară? Poate! Dar nu pot să mă fac că nu aud şi să accept aşa ceva!
2. Să plece privirea şi să-mi facă un semn cu mâna că a înţeles şi se conformează. Să-şi ceară scuze ar fi peste aşteptări!
Par o scorpie, nu ?....  În fond, părerea celor care se încadrează în acea categorie, nici nu contează. Pentru că nu valorează nici cât un ban găurit. Asta, atâta timp cât nu au la purtător cei şapte ani de care vorbeam. Oare pot realiza şi accepta că doar atât valorează? Pentru că dacă ar realiza, n-ar fi rău şi ar exista şi un efect. Bun, zic eu.

Şi acum mă gândesc la părinţii lor.... Or fi având habar de toate astea? Sau nici nu le trece prin gând, că odrasla lor ar fi capabilă de aşa ceva. Sau poate că ştiu dar e cam târziu să mai poată îndrepta ceva...
Mai bine să spun "Doamne fereşte-ne!" Avem şi noi copii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?