Magna Nemesis 07.05.2016




‘ Arta cere sacrificii”. 
“Nu mi-e frig! ”. 
” Mi-e taaaare bine!” (brrrrrr!!!) spus tremurând vizibil. 
Așa își spuneau fetele, înainte de a intra pe ”scena” din fața câtorva sute de spectatori, care și ei înfruntau frigul și ploaia. Localnici sau turiști, unii care știau déjà, cam ce se întâmplă, alții nerăbdători să vadă ceea ce înseamnă acest festival. Îmi părea rău de ele, când le vedeam grupate şi înghesuite una în cealaltă ca niște mielușei…Asta, înainte de momentul lor. Daaaar! În clipa în care au fost anunțate publicului, cine sunt și ce vor face, totul s-a schimbat. Parcă pentru ele s-a luminat cerul. Dar cu adevărat s-au luminat fețele lor. Au apărut zâmbetele. Și nu, nu erau cele de scenă, artistice. Erau zâmbete adevărate, care apar doar atunci când dansează. Și o fac cu atât de multă pasiune! În timpul ritualului de preparare a apei vii pentru dacii epuizați, au început să curgă din cer, stropi imenși. Noi, cei de pe margine ne-am deschis umbrele, ne-am pus glugi pe cap, unii au mai și plecat; dar ele, parcă atunci au devenit mai vioaie şi mai vesele. Bravo, fetelor! Bravo, Magna Nemesis!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?