Conștiință 29.07.2014


Poate greșesc, poate îmi voi atrage dușmani, dar nu pot să nu-mi exprim părerea, pur personală, în ceea ce privește votul de joi al forurilor județene. Mă refer la două dintre proiecte:
1. Repartizarea sumei de 220 mii de euro pentru parohiile, bisericile și mănăstirile din județ.
2. Majorarea tarifelor la analizele și serviciile medicale la cerere.

Sunt ortodoxă prin alegerea părinților mei. Cred in Dumnezeu și mă rog Lui și-i mulțumesc.
DAR! Cred că este responsabilitatea fiecăruia dintre aleșii noștri să cugete profund. Pană joi. Dacă dorința de a se pune bine cu Cel de Sus, sau dorința de iertare a păcatelor și de eliberare a conștiinței încărcate, poate fi mai mare decât cea de a acționa în direcția în care cetățenii pot fi ajutați în mod concret. Un exemplu, minor: cei care merg la urgență au o problemă pentru care, de cele mai multe ori sunt nevoiți să aștepte ore întregi!!! Degeaba e acum frumos, curat și modern, dacă personalul este insuficient iar viteza de reacție si mentalitățile (sau metehnele!) sunt aceleași în cele mai multe dintre situații.

Cetățenii noștri sunt triști și îngândurați. Cetățenii noștri sunt bolnavi și săraci. Mărim tarifele la analize și servicii medicale, ca să ce?! Să moară cu zile? Ăsta este scopul ?! Scumpiri, majorări, îngrădiri, otrăviri! Exterminare, se numește!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?