Acea normalitate 05.04.2020

Am obosit (starea mea naturală😉). Mi-am tot spus că nu o să mai citesc tot felul de postări, articole, declarații. Că plâng la unele, nu-i bai. Dar răutatea și prostia care răzbat din altele, mă mâhnesc foarte tare. Așa că, am decis că e suficient un buletin de știri pe zi. Seara.

Nu e normal să catalogăm un întreg după câteva elemente din el:
- Nu toți cei care vin acasă din străinătate trebuie blamați și condamnați;
- Nu toți medicii luau șpagă și nu toți dau bir cu fugiții acum, la greu;
- Nu au dispărut celelalte boli;
- După o singură experiență neplăcută cu cineva, nu înseamnă că toți profesioniștii din acel domeniu sunt așa.
- Nu toți moșii și toate babele "care și-au trăit viața" se plimbă nestingheriți.
- Nu toți putem ieși în curtea casei, să grădinărim, să lăsăm soarele să ne mângâie pielea, să simțim adierea vântului și să vedem primăvara. Și să ne răsfățăm cu bucate gătite la grătar.

Nu e bine să generalizăm.
Nici să-i judecăm pe alții, dar nici să ne plângem.
Că trebuie să stăm în casă, nu doare. Și o facem tot pentru noi și pentru cei dragi.
Cândva... Vom întra în normalitate. Acea normalitate. Oare?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?