Mă scuzaţi!... 11.10.2013

Mă uit tot mai puţin la televizor. Mă irită, mă sufocă prea multe din ceea ce văd. Sunt sătulă până peste cap de Bianca Drăguşanu (chiar dacă aud şi văd doar în trecere), Nicoleta Luciu, Bote, Anda Adam sau de câinii comunitari, maidanezi sau cum le-o fi zicând. Ştiu, nu mă obligă cineva să mă uit, de aceea nici nu o fac, dar inevitabil dau de ele. De ştirile despre viaţa persoanelor mai mult sau mai puţin publice ce să mai spun…Titluri bombastice care anunţă lucruri deloc interesante. Să intri cu de-a sila în viaţa oamenilor. Dramatic. De obicei încercam să mă uit la ştiri să fiu la curent cu ceea ce se întâmplă, dar ultimele cateva zile m-au scârbit. Tot ceea ce ne lipseşte este cearta mai-marilor noştri care ne distrag atenţia de la lucrurile cu adevărat importante. Există un interes ascuns? Chiar nu pot să înţeleg. Nu era normal să se întâlnească amândoi să discute subiectele importante, obligaţi de funcţiile pe care le deţin şi de îndatoririle asumate în faţa poporului? Doar folosindu-se de mass-media se poate? De faptul că interesele naţiunii ar trebui să primeze au auzit? Sau poate că puterea mea de înţelegere a unor lucruri “lumeşti” este situată la o limită inferioară. Mă scuzaţi!


See more at: http://proalba.ro/ma-scuzati/#sthash.99kuqfM1.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?