GHEORGHE SUCIU 01.02.2014

Astăzi am avut parte de o mare bucurie. Am participat la vernisajul unchiului meu pictorul GHEORGHE SUCIU. Mi-a fost tare drag să mă revăd cu câteva din puţinele rude care mi-au mai rămas din partea tatălui meu. Tata... Ieri a fost o zi urâtă pentru mine. Dealtfel ca-n fiecare an de "nouăşpe" încoace, ziua în care a plecat el... Cuvântat-au mai multe persoane. L-au lăudat şi i-am aplaudat. Chiar dacă unele lucruri din cele ce s-au spus nu le-am înţeles ( iertată-mi fie neştiinţa), am văzut cu ochii mei şi am simţit cu sufletul, că lucrările lui sunt atât de adevărate! Impresionante! Îmi plac muuult! Şi-o spun cu mândrie! Pictorul e unchiul meu...născut în Vinţu de Jos în 1926, unde s-a născut şi tata. Sunt sigură că nu există persoană să nu-i aprecieze operele. Sunt stilul clasic. Iar noi albaiulienii, care ne mândrim atâta cu oraşul şi istoria noastră, cu atât mai mult! Şi ca să vedeţi că nu exagerez, mergeţi la Galeriile de Artă. Expoziţia sa poate fi văzută timp de o lună. Te admir şi-ţi mulţumesc, unchiule, pentru tot ceea ce ai creat! Va dăinui peste vremuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?