După o anumită vârstă ... 26.10.2018

     Adeseori mă trezesc spunând cu voce tare sau cu cea a gândului: “Ieee - ieee!!! Siiiguur!” E o expresie ardelenească, probabil cu efect adevărat doar pentru cei ce au auzit-o spusă măcar o dată în realitate. E de fapt o dezaprobare.
- “Îmi iubesc vârsta de 50 de ani!” zice vocea din reclamă.
 - “Ieee - ieee!!! Siiiguur!” zic eu. De fiecare dată.
     Nu cred că e chiar aşa! Cum poţi s-o iubeşti? Că o accepţi e una, dar până la iubire e cale lungă! Cum s-o iubeşti când te uiţi cu rezerve în oglindă? unu - doi - şapte – nouăşpe … riduri şi riduleţe (viaducte în devenire). Pielea e mai rigidă (gheaţă la mal). Culoarea mai ternă (ștearsă, spălăcită, mohorâtă). Albul ochilor nu mai e impecabil (ci cam ca spuma supei). Luminiţa aceea fermecată a dispărut (tunelul fără capăt). Aluniţa cea sexi e doar o pată.
femeie copy


Nu mai poţi dormi decât pe spate, sau pe burtă dacă vrei ca a doua zi să nu ai decolteul ca un evantai uzat.
Oh!!! Cred că detest cuvântul: atârnă! (Parcă mai bine se aşază pe mine bluza cu mâneci, decât cea fără.)
După o anumită vârstă, o femeie (cinzeacă) slabă arată mult mai puţin bine (să nu zic chiar rău), decât o tânără slabă! Şi silueta de care erai atât de mândră cândva, se duce… cu toată slăbătura pe care o deţii. Şi celulită tot este, mânca-o-ar gaia! Plus ceva vergeturi, de când ai fost însărcinată, aşa ca bonus. Asta dacă nu faci regulat exerciţii. Dar câte fac?!
Nu te mai simţi privită admirativ de ochi necunoscuţi. Doar de cei dragi. Şi asta, atunci când te găteşti pentru o ocazie specială.
Mai e doar o oră până la miezul nopţii. Dacă nu adorm rapid, mâine iarăşi o să fiu întrebată dacă am fost în tură de noapte. Că “smacurile” nu-mi plac. Ce?! Eu sunt o mincinoasă?! Să ascund lumii adevărata mea faţă?! 
Ce noroc că rămânem cu gândirea mai înţeleaptă, vorbirea mai şugubeaţă şi suntem mai bogate. Nu material, cu experienţă de viaţă. Suntem mai conştiente de scurgerea uluitor de rapidă a timpului şi apreciem mult mai mult fiecare secundă.
Şi cine ne iubeşte, ne iubeşte aşa cum suntem. Nu pentru exterior. E siguuur!!!
https://www.catchy.ro/dupa-o-anumita-varsta/136718

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aşa cred eu... Tu?